2. nap 2011. június 27, hétfő: Révfülöp-Budakeszi (H), 164 km (össz: 323 km).

Szoba kilátással.

Bár a hotelszobám (köszönet érte, MTV!) elég egyszerű volt, nekem – a szponzori támogatás nélküli utasnak – luxusnak tűnt: parki pad és hálózsák helyett tiszta ágyban álmodhattam, ráadásul zuhanyzás után! A földszinti étteremben felszolgált reggeli is fantasztikus volt: tojásrántotta, erős kávé, friss kenyér, sajt és sonka…
 

Utána bemutattak a tévés stábnak és elmondták, hogy mit csináljak. Egy élő tévéműsorban nyilván nincs lehetőség arra, hogy kijavítsuk a hibákat. Nézzétek meg, hogy jól sikerült-e!

Forognak a kamerák.

Délre készen is lettünk, utána már csak annyit kellett tennem, hogy elbiciklizek Budakeszire, mostanra Budapest egyik külvárosába, ahol legidősebb lányomnál, Borinál és édesanyjánál Dóránál töltöm az éjszakát. Ahogy elindultam, azonnal feltűnt, hogy megváltozott a szélirány: már megint pont szembe fújt. Mit volt mit tenni? Úgy tekintettem a dologra, mint extra lábizomerősítésre.

Túlélési tipp: nem veszek gyümölcsöt, hanem szedek.


Többször megálltam útközben egy kis ingyenvitamint tankolni, hogy jól haladjon a motor. Ez is egy jó ok arra, hogy az ember Magyarországon utazzon: minden faluban, amin átmentem, roskadásig álltak a meggyfák, érett és egészséges gyümölccsel.

Végül elég későn és nagyon fáradtan értem Budakeszibe. Megdöntöttem a tavalyi 160 km-es rekordomat, ezen a napon 164 km-t mentem. Ez aztán a sportos kezdés! Jutalmam pedig a Bori által sajátkezűleg készített mesés lasagna volt. Nagyon büszke voltam rá, mivel magam is lelkes szakács vagyok (lásd Facebook oldalam, képeim).


 ide klikk a teljes, interaktív térképhez

0 kommentár:

Megjegyzés küldése