Glatten (Fekete Erdő), 2010 április 18 (napi 100 km; összes 1157 km)

Ma vasárnap volt, kis lelki úti felkészülést tettem, mentem a strasbourgi kathédrálisba a misére. 

 
 A kathédrálisokban mindig lentről fölfelé mennek az irányok.


A mise után a turistáknak szép látványt mutatottak meg: működésbe hozták a 16. századi csilagzati mekanikus órát - tök okos egy gép, úgy müködik mintha új lenne. 

A csodagép.




A 21.századi embereket nézve látva, gondoltam: vagyon hogyan néztek 400 évvel ezelőtt a csódára?


Aztán indulnom kellett: eddig legkeményebb emelkedésekkel harcoltam: átmentem az Fekete Erdőn, Stuttgart felé. De szép volt, abszolút. Allerheiligen falú előtt több kilóméteren meredeken fölment az út.


Mi lesz késöbb a Balkánon?



A zöld Fekete Erdő.



Meg a fehér Fekete Erdő. Fönt volt még hó!

Este, pont 100 km-nél állt a bicikliórám, Glatten kis falúban éhesen bementem egy vendéglőbe, ahol nem csak jól főztek és nagyon jő német sört is adták, hanem aludni is lehetett. Nem kellett sokat gondolkodnom.


0 kommentár:

Megjegyzés küldése