Hága, 2010 április 3(0 km)

Hollandiába utaztam már, ahol két nap alatt majdnem minden cuccot bevásároltam: biciklitáskákat, esőkabátot (úgy néz ki itt, hogy szükség lesz rá...), bicikli alsónadrágot, anti medve csengőt, stb.

Érdekes problémám lett a biciklivel: két héttel ezelőtt kilépett a projektből a lipcsei Rotor Bikes, aki októberben megígérte nekem, hogy szponzorom lesznek. Mivel megbíztam az adott szóban, máshol már nem is kerestem bringát. Hosszú ideig nem mondták mivel számolhatom, aztán március középén végre elölrukolták az első konkrét ajánlattal: egy kb. 1700 eurós bicit oda akartak adni 1200-ért. Amikor udvariasan kértem, nem lehet annál picivel bőkezűbb lenni, egy egyetlen mondattal kiléptek a dologból, engem cserbehagyva bicikli nélkül HÁROM hét az indulásom előtt...

De az én honfitársaim megmentettek engemet a bajból: Tjerk Ridder kapcsolatba hozott egy utrechti biciklibolttal, a Het Fietspad-dal, és annak főnökjével, a Joep-pal!



Joep 24 óra alatt összeszerelte nekem a túrám biciklijét! Tegnap este Utrechtből mentem Hágába, egy borzasztó viharban. Még az ellenszélben is (majdnem) gyors volt a kétkerekű masina.

Joep! Szívem köszönöm neked az óriási segítségedet, a bőkezű támogatásodat. Megmentetted a kalandomat az utolsó pillanatban.

0 kommentár:

Megjegyzés küldése