Siroka Laka, 2010 június 23 (napi 81 km; összes 5971 km)

Mit írhatnék a mai napról? Nagyon egyszerű: Dél-Bulgáriában a Rhodope hegyein keresztül biciklizni egyszerűen fantasztikus. Azért kemény feladat is, de - hála Istennek - elbírok vele.


Jól rendezett erdők, amíg a szem ellát.

Elhagytam Satovca-t és kelet felé, Dospatnak vettem az irányt: itt alig voltak autók, helyette láttam sok hegyet, fákat, rétet, patakot, virágot és madarat.


Dospat.

Dospat nem volt egy nagyon különleges hely, de egy jó és olcsó teraszos hely van a városban, ahol lehet sütit enni és kávét kortyolgatni.


Buborékos víz.

Kelet felé folytattam az utam, örvendezve az összes szépségnek, amik arra vártak, hogy felfedezzék őket. Egy régi török híd egy kis folyó felett…
Buborék nélkül.

…vagy egy új gátnak a víztározója.

Azt ígéri, van fény az alagút végén.

Még a beton alagutak is jó fotó lehetőségeket nyújtottak!


Bolgár medve holland csemegéje.

Még mindig világos volt mikor megérkeztem Siroka Laka-ba. Nem csak egy gyönyörű falu egy gyönyörű helyen, de zeneiskolájáról és az erdőkben kószáló medvékről is jól ismert. De megint szerencsém volt, ismét békén hagytak.

A kis panzióban, ahol találtam egy ágyat, észrevettem, hogy a kilométermutatón már 5971 km volt rajta. Szóval holnap átlépem a 6000 km-t – és Isztambul még mindig párszáz kilométerre van. Kicsit elszámoltam magam, amikor azt gondoltam összesen 5500 km-t tekerek …

0 kommentár:

Megjegyzés küldése